بانوان طلبه نگهبانان جبهه عفاف و حجاب

مدیر حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه بانوان طلبه نگهبانان جبهه عفاف به حساب می‌آیند گفت: باید بکوشیم تا بانوان در این عرصه تلاش جدی داشته و غفلت در این زمینه به هیچ عنوان نباید باشد زیرا غفلت آسیب خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی امروز(27 اردیبهشت) در اختتامیه هفتمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این جشنواره‌ها نقش موثری در معرفی آثار برتر طلاب خواهر دارد که باید با قدرت ادامه یابد.


وی گفت: در این همایش‌ها توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طلاب خواهر شناسایی شده و می‌توان از طریق این همایش سیاست‌ها را تدوین کرد.


مدیر حوزه علمیه خواهران گفت: طلاب باید همواره از علما و مراجع تاسی بگیرند و بکوشند تا همه رفتارها و منش‌های آنها مانند مراجع شود.


حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه بانوان طلبه نگهبانان جبهه عفاف به حساب می‌آیند گفت: باید بکوشیم تا بانوان در این عرصه تلاش جدی داشته و غفلت در این زمینه به هیچ عنوان نباید باشد زیرا غفلت آسیب خواهد زد.


وی گفت: حوزه‌ها باید در دفاع از نظام گام بردارند و باید اقدامات اساسی در این راستا صورت گیرد و بکوشیم تا نظام روز به روز تبیین شود.


مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به حضور مراجع در قم گفت: باید از وجود این بزرگان استفاده کنیم و استفاده از محضر آنها موجب پیشرفت ما خواهد شد.


حجت‌الاسلام جمشیدی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران توانسته رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد و با تعریف شاخصه‌ها و معیارهای مناسب در گسترش توانایی‌های خود بکوشد.


پایان پیام/

کد خبر 368295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha