کمک به خانواده های زندانیان احساس رضایت و لذت ایجاد می کند

خبرگزاری شبستان: رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به در تنگنا قرار گرفتن خانواده های زندانیان پس از زندانی شدن سرپرست خانواده، گفت: کمک به خانواده های زندانیان بعنوان کار خیراحساس رضایت و لذت ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی رییس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز (27 اردیبهشت) در جلسه‌ی مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان که با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، موحد دادستان کرمان و جمعی از خیران در دادگستری کرمان برگزار شد، انجمن حمایت از زندانیان استان را از انجمن های موفق و بسیار خوب در سطح کشور معرفی کرد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان استان اقدامات خوبی برای کمک به خانواده‌های زندانیان در سال های اخیر انجام داده است.


وی با اشاره به اینکه خانواده زندانیان در تنگاناهای اجتماعی، روحی و روانی بسیاری قرار می گیرند و در این وضعیت اقتصادی، ما باید با همکاری این مشکلات را حل کنیم، افزود: اگر قسمتی از مال و ثروتی که خداوند به ما داده است را در راه خداوند هزینه و به نیازمندان کمک کنیم، قطعا گره‌ای از مشکلاتمان در زندگی باز می‌شود.


حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه کمک به خانواده های زندانیان احساس رضایت و لذت در انسان ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: وقتی فردی دیگران را شریک و سهیم در ثروتش کرد، مال او برکت پیدا می کند.
 

وی تصریح کرد: بحث تحصیل فرزندان، مسکن، بهداشت از مشکلات خانواده زندانیان است و اگر به طور ثابت نمی توانیم روزنه ای برای کمک به این افراد باز کنیم، حداقل به صورت مقطعی کار را انجام دهیم و کسانی که این کار را انجام می دهند خودشان نیز احساس راحتی می کنند.


در این جلسه سیدعبدالرضا جعفری‌نسب بازرس انجمن نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان، گفت: در حال حاضر سرمایه‌ی انجمن حمایت از زندانیان استان با اقدامات خوبی که در چند سال گذشته انجام داده است به چند میلیارد تومان می‌رسد و هزینه‌کرد این سرمایه و اقداماتی که توسط این انجمن برای خانواده‌های زندانیان می‌شود، بسیار خوب است اما به دلیل وسعت کار این اقدامات به چشم نمی‌آید.


وی عنوان کرد: این انجمن در سال گذشته بالغ بر 279 میلیون و 160 هزار ریال سبد غذایی، بین خانواده‌های زندانیان توزیع کرده است.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 368325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha