اعزام سه گروه دوچرخه سواری از استان یزد جهت حضور درمراسم رحلت امام(ره)

خبرگزاری شبستان: معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از اعزام سه گروه دوچرخه سواری از استان جهت حضور در 25 سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

علی اصغر حسینی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با اشاره به فرا رسیدن 14 و 15 خرداد در تبیین برنامه های این سازمان جهت بزرگداشت این ایام گفت: سه گروه دوچرخه سواری از شهرستان های یزد، اردکان، مهریز جهت حضور در 25 سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به مرقد مطهرامام(ره) اعزام می شوند.


وی با اشاره به اعزام کاروان های مختلف از استان جهت شرکت در این مراسم افزود: یک کاروان 120 نفره از ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش استان جهت حضور در این مراسم اعزام می شوند.


حسینی سیاه پوش کردن درب کلیه اماکن ورزشی استان، برگزاری مراسم باستانی در کلیه زورخانه های استان با یاد و خاطره امام(ره)، نصب پارچه نوشته با بیانات امام(ره) در اماکن ورزشی و نصب تمثال حضرت امام(ره) در اماکن ورزشی را بخشی از برنامه های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) دانست.


وی افزود: کلیه مسابقات استانی از اول خرداد ماه با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) نامگذاری می شود.


معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، از برگزاری مسابقه 165 حدیث پیرامون نماز در این ایام خبر داد و گفت: این مسابقه ار بروشوری با همین عنوان و در بین کارکنان این سازمان برگزار می شود.


وی برگزاری مراسم سوگواری توسط تشکل ها، حمایت از طرح های سمن ها با موضوع این ایام و ارسال پیامک حاوی مطالب فرهنگی به جامعه ورزش و اعضاء سمن ها را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد و اظهار داشت: به مناسبت این ایام و با همکاری بسیج ورزشکاران گاهنامه فرهنگی در خصوص شخصیت امام راحل(ره) چاپ و توزیع می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 368514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha