امسال ستادهای مردمی دهه کرامت به 1500 ستاد افزایش می یابد

خبرگزاری شبستان: مسئول اجرایی شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت از تشکیل800 ستاد مردمی دهه کرامت در سال گذشته خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این ستادها امسال به حداقل 1500 ستاد مردمی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پنجمین نشست شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت صبح امروز 28 اردیبهشت ماه به میزبانی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با موضوع تشکیل ستادهای مردمی با محوریت مساجد برگزار شد.

 

در این نشست مرتضی طاهریان، مسئول اجرایی شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت ضمن ارایه گزارشی از تشکیل ستادهای مردمی دهه کرامت در سال گذشته گفت: چندسالی بود که بحث تشکیل ستادهای مردمی در دهه کرامت در حال پیگیری بود و تشکیل این ستادها و اجرای ویژه برنامه های محلی با محوریت مساجد در دستور کار بود.

وی بیان کرد: در سال گذشته در مجموع بیش از 800 ستاد مردمی در دهه کرامت به ثبت رسید که در حال حاضر اطلاعات این ستاد های مردمی موجود است.

 

طاهریان خاطر نشان کرد: اعضای ستادهای مردمی دهه کرامت شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه بسیج و مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دو نفر از هئیت امنای مساجد و معتمدین محل، نماینده ای از مدرسه محله و مجموعه فرهنگی محله است که سال گذشته برنامه هایی توسط آنها طراحی شد و پیش بینی می شود امسال، حداقل 1500 ستاد مردمی در این زمینه در ایام دهه کرامت فعالیت داشته باشند.

 

در ادامه این نشست دستگاههای عضو شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت به ارایه نظرات و دیدگاههایشان در رابطه با تشکیل ستادهای مردمی در ایام دهه کرامت پرداختند.

 

بیش از 28 دستگاه عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت هستند. بنا است برنامه ریزی های انجام شده تا میلاد حضرت معصومه(س) به میزبانی دستگاه های عضو شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت در مورد چگونگی با شکوه تر برگزار شدن جشن های دهه کرامت صورت گیرد.

 

شایان ذکر است، با توجه به ضرورت ساماندهی و سازماندهی بیش از پیش جریانات خودجوش مردمی در بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شورای هماهنگی جشن های مردمی رضوی(بزرگداشت دهه کرامت) با مسئولیت دبیرخانه ستاد عالی کانون های مساجد کشور شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت در سال 1387 تشکیل شد.

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 368564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha