رشد 54 درصدی مشارکت های خیرین در اکرام ایتام و طرح محسنین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، گفت: درآمدهای نقدی و غیرنقدی اکرام ایتام و طرح محسنین در استان دارای رشد 54 درصدی بوده است.

سیامک پاکرو مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: میزان درآمدهای نقدی و غیرنقدی خیرین در طرح های اکرام ایتام و محسنین طی سال 92 در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل دارای 54 درصد رشد بوده است.

 

وی افزود: حامیان نیک اندیش استان طی سال گذشته بالغ بر 52 میلیارد و 454 میلیون ریال به ایتام و خانواده های نیازمند طرح محسنین مساعدت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه به طور متوسط دریافتی هر یتیم و خانوار نیازمند در ماه بالغ بر 611 هزار ریال بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد 572 خانوار نیازمند که به دلیل معلولیت سرپرست، بیماری و... در قالب طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند از مساعدت های مالی و معنوی حامیان و خیرین نیک اندیش برخوردار شده اند.

وی تعداد ایتام تحت پوشش استان را بالغ بر 6 هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از 18 هزار حامی خیراندیش این ایتام را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار داده و همکاری صمیمانه ای با ما دارند.

پاکرو، حداقل کمک های ماهیانه حامیان به ایتام و خانوارهای طرح محسنین را 300 هزار ریال اعلام کرد و گفت: حامیان نیک اندیش جهت کمک به ایتام تحت حمایت می توانند از طریق دستگاه های ATM، مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و همچنین با داشتن کد شناسه بانکی در سامانه الکترونیکی WWW.BANKMELLT.IR نسبت به انتقال وجه به حساب 4330033300 و شماره کارت مجازی6104337770061248 به نام اکرام ایتام کمیته امداد استان کرمانشاه اقدام و مبادرت کنند.

وی با بیان اینکه عین کمک های حامیان به حساب ایتام و خانوارهای محسنین واریز می شود، یادآور شد: خیرینی که تاکنون در این طرح خداپسندانه ثبت نام نکرده اند می توانند کمک های نقدی خود را با کد شناسه بانکی 14141414193 به حساب فوق الذکر واریز کنند.

پایان پیام/

 

کد خبر 368607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha