برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در ایلام

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، از برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر این استان خبر داد.

محمد عبدی، رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح امروز(29 اردیبهشت) با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این مسابقات (یکم خرداد) ساعت 8 صبح در مجتمع فرهنگیان واقع در بلوار مدرس شهر ایلام برگزار می شود.


وی، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 200خواهر و برادر در مقاطع سنی نوجوان، جوان، ایثارگران و همسران آنان شرکت دارند.


عبدی، بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته های مفاهیم، تفسیر، قرائت و حفظ چندگانه هر 5 جزء در یک مقطع سنی با هم رقابت می کنند.


رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: در مرحله شهرستانی این مسابقات 500 نفر از جامعه هدف در رشته های مذکور حضور داشته که 200 نفر به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یافتند.


وی، یادآور شد: در پایان نفرات برتر هر رشته که حائز رتبه برتر و کسب امتیاز بالای 75 شوند جوایزی اهدا و به مرحله کشوری اعزام می شوند.


عبدی، اضافه کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات تابستان سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، خاطرنشان کرد: آشنایی با علوم قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و ایجاد فضای معنوی در بین ایثارگران و خانواده های آنان از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.


پایان پیام/
 

کد خبر 368840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha