برگزاری مسابقه سراسری آینده روشن در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برگزاری مسابقه سراسری آینده روشن در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(29 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این مسابقه به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه این مسابقه به همت واحد علمی فرهنگی و بسیج مسجد جامع غدیر خم تهران برگزار می شود، افزود: در متن نسخه های این مسابقه گزیده مقالات ارائه شده به کمیته علمی همایش دکترین مهدویت در سال های گذشته در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: امید است برگزاری این مسابقه در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ مهدویت در امت اسلامی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان موثر باشد.


چراغی پور، ابراز کرد: این مسابقه 15 سئوال چند گزینه ای دارد که شرکت کنندگان می بایست پس از مطالعه متن مسابقه آن را تکمیل و به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و کانون های مساجد ارسال و یا تحویل دهند.


وی، یادآور شد: به 40 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه که پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند 40 جایزه 500 هزار تومانی و به 500 نفر دیگر 500 جایزه صد هزار تومانی اهدا خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند به دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و کانون های استان مراجعه کنند.


چراغی پور، با بیان اینکه 5 هزار نسخه از این مسابقه در بین کانون های فرهنگی و هنری توزیع شده است، خاطرنشان کرد: مراسم اهدای جوایز روز جمعه 23 خرداد همزمان با میلاد با سعات حضرت مهدی(عج) در شبستان مسجد غدیر خم تهران برگزار می شود.


گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا یکشنبه 18 خرداد مهلت دارند.


پایان پیام/
 

کد خبر 368933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha