مهدیشهر میزبان جشنواره استانی «شعر انتظار»

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مهدیشهر از برگزاری جشنواره استانی «شعر انتظار» دراین شهرستان خبرداد.

محمد علی یوسفیان درگفتگو با خبرنگارشبستان درسمنان گفت:جشنواره استانی شعر انتظار در آستانه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) در شهرستان مهدیشهر، برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این جشنواره استانی با هدف بهره‌گیری از عنصر شور و احساس در فراگیر کردن انتظار و ترویج اندیشه مهدویت، تبیین انتظار به‌عنوان جهت‌دهی به زندگی فردی و اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، ترسیم زیبایی‌ها و جلوه‌های متعالی زندگی در عصر پس از ظهور برگزار می‌شود افزود: نداشتن محدودیت سنی، آزاد بودن قالب اشعار ارسالی، ارسال حداکثر سه اثر، تایپ آثار و داشتن مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، نشانی، سن و تحصیلات از شرایط شرکت در این جشنواره اعلام شده است.


یوسفیان با اشاره به اینکه این جشنواره بیستم خرداد برگزار و شرکت‌کنندگان تا پانزدهم خرداد برای ارسال آثار خود فرصت دارند در این راستا متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی و یا نشانی استان سمنان - شهرستان مهدی شهر - بلوار کارگر - مجتمع فرهنگی و هنری نیستان - دبیرخانه جشنواره استانی شعر انتظار ارسال کنند.


به گفته وی این جشنواره با همکاری معاونت امور فرهنگی ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‌شهر و انجمن شعر و ادب این شهرستان برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 369076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha