دانشجویان و طلاب بسیجی جلفا، جنایات آل خلیفه در بحرین را محکوم کردند

جمعی از بسیجیان دانشجو و طلاب شهرستان جلفا، در تجمعی اعتراض آمیز در مقابل مسجد جامع شهر جلفا جنایات آل سعود و آل خلیفه را در بحرین محکوم کرده و از قیام مردم انقلابی این کشور حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در سپاه جلفا عصر روز گذشته (18 اردیبهشت) در تجمع اعتراض آمیز بسیجیان شهرستان جلفا به تشریح ابعاد مختلف قیام ملت های عرب پرداخته و پیروزی نهایی را از آن ملت های مسلمان قلمداد کرد.


حجت الاسلام طالعی افزود: براساس وعده خداوند متعال در قران کریم پیروزی نهایی برای مسلمانان است و در آینده نه چندان دور این پیروزی محقق خواهد شد.


این تجمع اعتراض آمیز در مقابل مسجد جامع شهرستان جلفا و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانشجویی و دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه ها شهرستان جلفا ترتیب داده شده بود.


گفتنی است، در این تجمع، حاضران با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، آل سعود ننگت باد، مرگ بر آل سعود و مرگ برآل خلیفه، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، از آل سعود و آل خلیفه ابراز تنفر و آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از مردم انقلابی بحرین اعلام کردند.


شایان ذکر است، در ادامه این مراسم که دانشجویان دانشگاه های آزاد جلفا و هادیشهر، پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین طلاب برادر و خواهر شهرستان جلفا حضور داشتند، حاضران با قرائت قطعنامه در راستای حمایت از انقلاب مردم بحرین، به تجمع 2 ساعته خود پایان دادند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 36945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha