برگزاری نخستین همایش بین‌المللی پیامبر اعظم(ص)، سینما و ادبیات جهانی

خبرگزاری شبستان: نخستین همایش بین‌المللی پیامبر اعظم(ص)، سینما و ادبیات جهانی روز شنبه ساعت ۱۵ در محل هتل لاله آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، در این همایش بیش از 100 صاحب نظر فرهنگی و سینمایی از آمریکا، اروپا و کشورهای جهان اسلام و پژوهشگران و اندیشمندان داخلی حضور دارند.

 

 همایش بین المللی پیامبراعظم(ص)؛ سینما و ادبیات جهانی با موضوعاتی چون: "توجه وتبلیغ جنبه‏های انسانی،فردی واجتماعی و نیز زیبایی های معنوی حیات پرنور پیامبر رحمت و عدالت محمد مصطفی(ص)"، "آگاهی بخشی به جامعه بشری ـ بویژه جوامع غربی ـ نسبت به واقعیات حیات و دستورات پیامبر رحمت و عدالت"، "تعمیم ارزش های والای فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام و قرآن کریم از طریق ابزارهای فرهنگی و هنری"، "زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه ها و آموخته های هنرمندان"،"تشویق مؤلفان،هنرمندان، سینماگران و نویسندگان برای پرداختن به موضوع پیامبر رحمت و عدالت"، "شناسایی و تشویق نویسندگان و هنرمندان متعهد دینی و کشف استعدادهای جدید و جایگزین سازی آثار مثبت به جای آثار موهن در رسانه‏ها و شبکه‏های اجتماعی"طراحی و پیش بینی شده است.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی جایزه پیامبر اعظم ،این همایش به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) باهدف استفاده از ظرفیت پژوهشگران، متفکران، نویسندگان و هنرمندان داخلی و بین المللی برای مقابله با اهانت‏های فرهنگی، هنری و سینمایی به اسلام و پیامبر(ص) برگزار می گردد.

 

نخستین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری اهل بیت(ع)با عنوان «جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)» و همایش بین المللی پیامبراعظم(ص(به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری داخلی کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 369544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha