آمایش سرزمین مبنای برنامه ریزی در استان سمنان است

خبرگزاری شبستان:استاندار سمنان آمایش سرزمین را مبنای برنامه ریزی عنوان کرد و گفت : باید از تمام امکانات موجود در استان در جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن همایش آمایش سرزمین استفاده شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،محمد وکیلی امروز(اول خرداد) در اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش منطقه ای رویکردهای نوین آمایش در ایران ،گفت : این همایش فرصت مناسبی است که توانمندیهای استان معرفی شود .


وی نقش استان سمنان در همایش را بسیار مهم عنوان کرد و گفت : دستاوردهای همایش برای منطقه خصوصا" استان سمنان اهداف ، نحوه ارزیابی و داوری مقالات و اطلاع رسانی و دعوت از کلیه صاحبنظران و اساتید دانشگاه و استفاده از تمام ظرفیتها و پتانسیل های کارشناسی استان و خارج استان بسیار حائز اهمیت است .


مشاور استاندار در امور اقتصادی و آمایش نیز در این جلسه گفت : در رویکرد و نگاه جدید ، آمایش سرزمین باید منزلت واقعی خود را پیدا کند .


محمد رضا قادری گفت : آمایش یک تجربه ملی ایرانی است که باید با همکاری همدیگر در جهت برگزاری باشکوه آن تلاش نمائیم .


در ادامه جلسه هر یک از اعضاء جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری همایش پرداختند .


لازم به ذکر است این همایش دو روزه با عنوان رویکرد نوین آمایش سرزمین در ایران قرار است در 26 و 27 شهریور ماه سالجاری با حضور اساتید دانشگاه، خبرگان، کارشناسان و صاحب نظران بخش خصوصی و دولتی استانهای کلان منطقه البرز جنوبی در سمنان برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 369750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha