سوم خرداد اسطوره شکست ناپذیری استکبار جهانی را آشکار ساخت

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه سوم خرداد آورده است: شکوه حماسه سوم خرداد ایران اسلامی را به جریانی حماسه ساز در مقاومت جهانی بدل کردواسطوره شکست ناپذیری استکبار جهانی را باطل کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان  از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه خود آورده است: حماسه ملی فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی مجاهدان راه خدا و رزمندگان دلیر اسلام بود. روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روز اضمحلال دشمنان دیوسیرتی که حقانیت ملت ایران اسلامی را در دفاع از آرمان های اصیل نهضت پرشکوه خویش نمایان ساخت.

رزمندگان دفاع مقدس در نخستین سال‌های جنگ تحمیلی که با حمایت قدرت‌های بزرگ استکباری درصدد محو ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهیدان بودند، در برنامه‌ای منسجم و با شهامت خیره کننده خویش تمام معادلات جنگ‌های کلاسیک را برهم زده و خالق حماسه‌ای شدند که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فتح الفتوح نام گرفت.
 

در ادامه بیانیه امده است، این عملیات بزرگ که به نام بیت المقدس موسوم شد منطقه وسیعی از جمله خرمشهر که ماه‌ها در اسارت دشمن بود آزاد گردید و از آن پس رئیس جمهور عراق، نوکر سر سپرده استعمار،عاجزانه در خواست سازش کرد، تا بتواند جریان جنگ نرم را که به عنوان پروژه دوم استکبار جهانی بود به انجام برساند. پاسخ دندان شکن حضرت امام خمینی(ره) برای مقاومت ملت ایران، وحدتی مثالل زدنی در سراسر ایران به ارمغان آورد تا پیروزی‌های مکرر رزمندگان در عملیات‌های بعدی بشارتی دیگر، بر استقلال خواهی و طرد دشمنان باشد.

شکوه پیروزی درخشان رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه سال 1361 تاریخ پر گهر ایران اسلامی را به جریانی حماسه ساز در مقاومت جهانی بدل کرد و اسطوره شکست ناپذیری استکبار جهانی را آشکار ساخت.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن پاسداشت یاد و خاطره حماسه سازان آزاد سازی خرمشهر(روز مقاومت، ایثار و پیروزی ) و یاد آوری دوران ایستادگی و رشادت ملت غیور ایران اسلامی برتداوم این روحیه در تمامی عرصه‎های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تاکید می‌کند. بی‌شک مقاومت و مجاهده جوانان خستگی ناپذیر این مرزو بوم که ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد راه فتح قله‌های دانش و دستیابی به سکوهای افتخار علمی را فراهم کرده و ایران اسلامی را به الگویی برتر در همه عرصه‌ها بدل خواهد کرد. 

پایان پیام /

کد خبر 369828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha