برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اندیشه ها و افکار شهید مطهری در کردستان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، از برگزاری دوره آموزشی با عنوان آشنایی با اندیشه ها و افکار شهید مطهری در اسلام و نیازهای زمان برای نیروی های این اداره کل خبر داد.

طیب کشاورزی، رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت برای کلیه پرسنل آموزشی و اداری واجد شرایط به صورت مجازی برگزار می شود.


وی با اشاره به زمان ثبت نام در این دوره گفت: کلیه افراد واجد شرایط و علاقه مند در صورت تمایل می توانند از همین امروز به مدت یک ماه با مراجعه به سامانه LTMS به نشانی http://ltms.medu.i جهت شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.


رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، افزود: کتاب اسلام و نیازهای زمان (جلد اول) منبع آزمون این دوره آموزشی است که تاریخ برگزاری آزمون نیز متعاقبا از طریق سامانه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.


کشاورزی، تصریح کرد: استفاده بیش از 2 بار از هر IP و سیستم مجاز نمی باشد و در صورت عدم رعایت و عدم ثبت نمرات آزمون افراد در سامانه، مسئولیت عدم رعایت این امر با شخص فراگیر می باشد.


وی خاطر نشان کرد: فایل pdfکتاب مربوط از طریق پایگاه اطلاع رسانی ( وب سایت ) مربوط به بنیاد علمی و فرهنگی علامه شهید مطهری به نشانی www.Mortezamotahari.com و سایت اداره کل استان فایل پیوست قابل دریافت است.


پایان پیام/

 

کد خبر 369844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha