پیاده روی اعضایی کانون مساجد شهرکرد به مناسبت سوم خرداد

خبرگزاری شبستان: اعضایی کانون مساجد شهرکرد به مناسبت سوم خرداد به طرف شهدای گمنام را پیاده روی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، در این پیاده روی که کارکنان کلیه ادارات شهرستان شهرکرد حضور داشتند مسیر اداره تا تپه نورالشهدا را پیاده روی کردند.

 

سرهنگ غلامعلی کریمی، مسئول بسیج کارمندان چهارمحال وبختیاری امروز(1خرداد) در جمع کارکنان ادارت عملیات بیت‌المقدس یکی از مهمترین عملیات‌ها در آزادسازی خاک کشور و خصوصا خرمشهر بود.

 

وی با تاکید بر نگاه ویژه به تاریخ شفاهی آن دوران، خاطرنشان کرد:بزرگداشت سوم خرداد در حقیقت شکرگزاری خداوند و قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا و تکریم ملت بزرگ ایران است.

 

مسئول بسیج کارمندان چهارمحال وبختیاری افزود: توجه به دستاوردهای داخلی و خارجی عملیات بیت‌المقدس، استفاده از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی برای تشریح ابعاد گوناگون حماسه سوم خرداد و استفاده از ظرفیت‌های علمی، تحقیقی و پژوهشی پیرامون علل هجوم دشمن از جمله سیاست‌های برنامه‌های ابلاغی در گرامیداشت این روز حماسی است.

 

سرهنگ غلامعلی کریمی،ایثار، وحدت، روحیه شهادت طلبی، همدلی و ولایت پذیری رزمندگان اسلام را از مهم ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر یاد کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 369863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha