وجود بیش از یک هزار و 500 مددجوی جویای کار در ایلام

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه بهزیستی استان ایلام، از وجود یک هزار و ۵۶۰ مددجوی زیر پوشش در انتظار اشتغال در این استان خبر داد.

زهرا همتی، سرپرست اداره اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه بهزیستی استان ایلام، صبح امروز(3  خرداد) با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: 430 نفر از مجموع مددجویان بیکار زیر پوشش این اداره کل از جامعه توان خواهان هستند.

 

وی، اظهار کرد: اگرچه در طول سال های گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و غیره اقدام هایی برای اشتغال زایی مددجویان زیر پوشش انجام گرفته ولی همچنان این تعداد مددجو فاقد شغل هستند.

 

همتی، شمار اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این اداره کل در سال گذشته را 750 مورد عنوان کرد.

 

سرپرست اداره اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه بهزیستی استان ایلام، بیشترین و کمترین مددجویان بیکار استان را به ترتیب در شهرستان های ایلام با 263 نفر و ملکشاهی با 66 نفر عنوان کرد.

 

وی، اضافه کرد: علاوه بر این در حال حاضر یک هزار و 569 مددجوی زیر پوشش این دستگاه متقاضی کسب حرفه آموزی هستند.

 

همتی، پرداخت بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی، اختصاص سه درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی به مددجویان، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و غیره را از جمله اقدام های این اداره کل برای رفع مشکل بیکاری مددجویان در طول سال عنوان کرد.

 

گفتنی است، 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 370137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha