حماسه فتح خرمشهر دستاورد روحیه و اعتماد به نفس رزمندگان اسلام بود

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامی داشت سوم خرداد، افزود:حماسه فتح خرمشهر دستاورد روحیه و اعتماد به نفس رزمندگان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (3 خرداد)در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح روز سوم خرداد را یک روز ملی دانست و گفت: امام خمینی(ره) شعار انقلاب را حمایت از مسلمانان و فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را وظیفه خود و همه دانست و همچنان این شعار پابرجا و ادامه خواهد داشت.

سردار امیری افزود: وقتی دشمنان نتوانستند با ترور، جنگ های نیمه سخت به نظام ما ضربه ای بزند تصمیم گرفت با استفاده از رژیم بعث و صدام معدوم با جنگ سخت به مرزهای میهن ما حمله کند و به مدت 575 روز خرمشهر را اشغال و خرمشهر یه یک دژ نفوذ ناپذیر تبدیل کرده بود.

وی اشتباه دشمن را برآورد اشتباه از نیروهای ما دانست و اظهار داشت: صدام از نیروهای نظامی ما اطلاعات دقیقی داشت ولی از ارتش مردمی و نیروهای مردمی اطلاعی نداشت.

این مسئول تصریح کرد: مردم با حضور در میدان جنگ توانستند از سه محور به دشمن حمله و دژ نفوذ ناپذیر خرمشهر را شکستند.

امیری خاطرنشان کرد:رزمندگان ما در این جنگ توانستند 19 هزار نفر را اسیر و 18هزار نفر کشته و زخمی کنند و فقط تعداد کمی از آنها موفق به فرار شدند.

وی عنوان کرد: خرمشهر با حمایت مردم و یاری خدا بعد از 575 روز آزاد شد و رزمندگان اسلام آن دژ نفوذ ناپذیر را شکستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز هم ما با همان روحیه بیت المقدس و با همان عزم ملی به جنگ اقتصادی و فرهنگی برویم، قطعاً پیروزی با نیروهای اسلام خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 370274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha