سوم خرداد یادآور دلاوری ها، رشادت ها و فداکاری های جوانمردان است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهرگرگان گفت: سوم خرداد یادآور دلاوری ها، رشادت ها و فداکاری های جوانمردانی است که توانستند در آن زمان با سلاح ایمان و تقوا از جان خود بگذرند تا از این آب و خاک دفاع کنند.

ناصرگرزین، رئیس شورای اسلامی شهرگرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سوم خرداد یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ کشور جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: سوم خرداد یادآور دلاوری ها، رشادت ها و فداکاری های جوانمردانی است که توانستند در آن زمان با سلاح ایمان و تقوا از جان خود بگذرند تا از این آب و خاک دفاع کنند.


گرزین با اشاره به آزادسازی خرمشهر، اظهارداشت: جوانمردان ما با توکل برخداوند متعال و فداکاری هایی که از خود نشان دادند توانستند یک اتفاق بزرگ در جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.


رئیس شورای اسلامی شهرگرگان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با فداکاری ها و رشادت های انسان های پاک اتفاق افتاد، تصریح کرد: رزمندگان ما برای دفاع از مرز و بوم جانانه دفاع کردند و معجزه ای درکشور خلق کردند.


وی یادآورشد: امروز ادامه دادن راه و روش و تفکر شهدا یکی از وظایف ما است و باید آرمان های شهدا را مورد توجه قرار داد.


گرزین گفت: باتوجه به اینکه در آن زمان شهدا با از خودگذشتگی از مرز و بوم دفاع کردند امروز ما هم باید با تفکر آنها و با اجرای ارزش های فکری شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای خرمشهر باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 370275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha