برگزاری آیین گرامیداشت سوم خردادماه در مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا(س) زاهدان گفت: آیین گرامیداشت سوم خردادماه در مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان برگزار می شود.

علیرضا زینلی، مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا(س) زاهدان در گفتگو با خبرنگار شبستان گقت: آیین گرامیداشت سوم خردادماه به منظور بازخوانی عملیات بیت المقدس و آشنایی نسل جوان با این عملیات در مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان برگزار می شود.
 

وی افزود: در این آیین آزاده سرافراز سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب" پای که جا ماند " رشادتمردی های رزمندگان اسلام در دوران عملیات بیت المقدس را مورد تحلیل و موشکافی قرار می دهد.
 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا(س) زاهدان خاطرنشان کرد: آیین گرامیداشت سوم خردادماه، چهارم خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
 

زینلی گفت: نصب 10 بنر و زیرنویس برگزاری آیین گرامی داشت سوم خردادماه در مسجد از شبکه هامون از جمله تبلیغات محیطی انجام شده است.
 

وی افزود: مسجد الزهرا(س) با داشتن جوانان مستعد و با ایمان یکی از مساجد فعال در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان زاهدان به حساب می آید.
 

پایان پیام/

کد خبر 370283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha