سوم خرداد دیگری باید در مقابله با جنگ نرم به وقوع بپیوندد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مقابله با جنگ نرم، گفت: باید سوم خردادی دیگر در مقابله با جنگ نرم به وقع بپیوندد.

علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز(3خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مناسب، سالروز حماسه سوم خرداد را به خوبی گرامیداشت تا نسل جوان امروز بداند چه حماسه هایی در دفاع از ایران اسلامی رقم خورده است و هیچگاه نباید آن را فراموش کرد.

 

وی با تاکید بر بازگویی دلاوری های رزمندگان اسلام در جنگ ها و حماسه های بزرگ تاریخ، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد تکیه گاههای عظیمی جهت تبیین اهداف نظام و انقلاب هستند.

 

یونسی با اشاره به اینکه مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان باید خود به ابزارها و تکنولوژی های روز دنیا مسلح کنند، گفت: این افراد بازوان اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقتصاد مقاومتی هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه طبق تعابیر مقام معظم رهبری بایستی این مراکز گسترش یابند، ابراز کرد: در این برهه از زمان نیاز مبرم این مراکز و نهادهای مقدس بیشتر از گذشته احساس می شود.

 

وی با اشاره به پیش روی های دشمن در راستای سنگ اندازی و ایجاد خلل در اعتقاد و بینش مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تصریح کرد: باید با آگاهی و مدیریت همراه با عزم ملی جلوی هرگونه اخلال دشمن گرفته شود.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: سوم خرداد حماسه بزرگی را در تاریخ اسلام و تشیع به ثبت رساند و باید این باور در تک تک افراد جامعه و اذهان عمومی وجود داشته باشد که باید در مقابله با جنگ نرم، سوم خرداد دیگری را در تاریخ ناب محمدی و اسلامی رقم بزنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران حماسه سوم خرداد را پر افتخارترین مقطع هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این حماسه با نصرت الهی و پایمردی ایثارگران و مردم شریف ایران به وقوع پیوست و نیروهای مقتدر و مومن در سایه وحدت خود با تمسک بر ایمان، شکستی سنگین بر دشمن وارد کردند.

 

وی فضاسازی سطح شهر و امکان حضور منسجم پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه و تبیین حماسه سوم خرداد در جمع نمازگزاران جمعه را از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد و روز مقاومت و ایثار در سطح استان برشمرد و افزود: این هفته از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس سرکشی می شود.

 

این مسئول با اشاره به اهمیت دستاوردهای استراتژیک عملیات بیت‌‌المقدس، خاطرنشان کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر منشأ خیر و برکاتی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران شد.

 

وی در پایان اذعان کرد: تمامی اهداف و نتایج این حماسه باید برای جوانان بازگو شود و این روز مهم تاریخی در اذهان نسل جدید تبیین شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 370288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha