ایجاد فرهنگ جهادی رویکرد آموزش و پرورش است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ایجاد فرهنگ جهادی را از رویکرد های آموزش و پرورش این استان خواند و گفت: در این راستا توسعه ساخت و مدارس در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، گودرز کریمی فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، شب گذشته (3 خرداد) در نشست هماهنگی جشنواره خیران مدرسه‌سازاین استان گفت: توسعه مدارس زیربنای توسعه و تقویت فرهنگ جامعه است.


وی با بیان اینکه ایجاد جهاد فرهنگی مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش استان است، افزود: در این برنامه تلاش می شود جهاد فکری و فرهنگ جهادی در این نهاد ایجاد شود.


کریمی فر، با اذعان به اینکه مدرسه سازی، جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: در این برنامه نیز تلاش می شود مشارکت خیران جهت توسعه مدارس در مناطق محروم و روستاهای استان جلب شود.


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، با تجلیل از خدمات خیران مدرسه ساز در استان، افزود: تاکنون با همکاری خیران مدرسه گام های خوبی در راستای ساخت و ساز و تعمییر مدارس استان برداشته شده است.


وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کشوری خیران مدرسه ساز گفت: انتظار می رود همزمانی برگزاری شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان با این جشنواره کشوری، زمینه ای برای جذب خیران مدرسه ساز به این استان باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان لرستان هم اکنون دارای چهار هزار و 200 مدرسه است، که با توجه به جمعیت استان توسعه مدارس نیازمند مشارکت خیران است.


پایان پیام/
 

کد خبر 370491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha