1070 نفر از کردستان در جشنواره صحیفه سجادیه شرکت کردند

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از شرکت یک هزار و 70 نفر از دانشجویان و دانشگاهیان این استان در جشنواره سراسری صحیفه سجادیه خبر داد.

محمد سلیمانی، مدیر اجرایی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: در جشنواره صحیفه سجادیه یک هزار و 70 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های کردستان شرکت کردند که ازاین تعداد بیشترین شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی کردستان بود.

وی افزود: کسانی که در این دوره از مسابقه امتیاز بالا را بدست آورده اند، علاوه بر امتیاز آموزشی از جوایز نفیس کشوری و استانی نیز برخوردار می شوند. 

این مقام مسئول افزود: علاقه و دانشجویان و دانشگاهیان به کلام نورانی امام سجاد(ع) باعث شد که در کشور بعد از استان تهران و البرز سومین جایگاه را از نظر تعداد شرکت کننده کسب کند.


وی در ادامه با بیان اینکه کتاب صحیفه سجادیه گرچه با موضوع دعا و نیایش است، اذعان کرد: صحیفه شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی، عرفانی، قوانین، احکام شرعی، مسائل حساس سیاسی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی است که در شکل و قالب دعا به آنها اشاره شده است.


مدیر اجرایی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: صحیفه سجادیه کتاب درس زندگی اجتماعی و سیاسی و بهترین الگوی عبودیت و بندگی پس از قرآن کریم و نهج البلاغه است.

 

جشنواره صحفیه سجادیه در مهرماه 92 همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزارشد.


پایان پیام/

کد خبر 370648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha