تدوین برنامه های چند منظوره برای اوقات فراغت اعضای کانون ها

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: اوقاف فراغت امسال برنامه های چند منظوره متنوع از قبیل ورزشی، اردویی و قرآنی برای اعضای کانون ها پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (4 خرداد) در جلسه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: سال گذشته 350 پایگاه اوقات فراغت برای اعضای کانون در نظر گرفته شده است که با توجه به افزایش کانون ها در یک سال گذشته به 400 پایگاه افزایش خواهد یافت.


وی، با اشاره به اینکه تجربیات گذشته اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان را افزایش داده است، تصریح کرد: یکی از ظرفیت های کانون های مساجد برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد ایام تابستان است که ماه مبارک رمضان توفیقات این ایام را برای این قشر افزایش داده است.


سقا، با اعلام اینکه هر چه مدیریت و برنامه ریزی اوقات فراغت را دقیق و منظم انجام دهیم موفقتر خواهیم بود، افزود: تاکنون 7 جلسه تخصصی برای اوقات فراغت تشکیل شده است و 10 جلسه تخصصی نیز در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، از برگزاری برنامه های چند منظوره و وزرشی، اردوی و قرآنی خبر داد و گفت: 25 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و مراکز مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان منعقد شده است تا اعضای کانون ها در ایام تابستان بتوانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.


این مقام مسئول، از برگزاری طرح خادمان و بانیان مساجد خبر داد و خاطر نشان کرد: همچون سال های گذشته 2 هزار نفر از منتخبین کانون ها در اردوهای تفریحی شرکت خواهند کرد و منتخبان این اردوها نیز به اردوی کشور آسمانی ها اعزام خواهند شد.


وی، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که 9 خانه دیجیتال برای برگزاری دوره های کامپیوتر برای اعضای کانون ها آمادگی دارند، یادآور شد: در سال جاری تاکنون دوره های کارآفرینی فرهنگی، بورس، طب سنتی و آداب شهروندی برگزار شده است که با استقبال خوب اعضای کانون ها روبرو شده و این دوره ها تا پایان تابستان برای کانون های علاقمند برگزار خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 370731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha