اعلام برندگان مسابقه فرهنگی کتابخوانی در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از اعلام برندگان دو مسابقه فرهنگی کتابخوانی عترت فاطمی و زندگی نامه نهج البلاغه در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(5 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: قرعه کشی این دو مسابقه انجام شده و 23 نفر برندگان این مسابقات فرهنگی اعلام شده است.


وی، با بیان اینکه برگزاری این دو مسابقه همزمان با مناسبت های مذهبی در سال جدید برگزار شده است، افزود: آیین قرعه کشی و اهدای جوایز این مسابقات به مناسب مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار شده و به هر کدام از برندگان جوایز نفیسی اهدا شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه استقبال از برگزاری این مسابقه های در سطح کانون های مساجد و اقشار مختلف مردم بسیار گسترده بوده است، یادآور شد: تلاش می شود نظیر چنین مسابقه ای در نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) برگزار شود.


چراغی پور، گفت: مسابقه کتابخوانی زندگی نامه نهج البلاغه از 25 فروردین در استان کلید خورد و بیش از 5 هزار نسخه از متن این کتابچه در بین کانون های مساجد استان و سایر مراکز فرهنگی توزیع شده بود که 13 برنده داشت.


وی، ابراز کرد: مسابقه عترت فاطمی نیز به همت واحد خواهران دبیرخانه در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شد که در این مسابقه نیز 10 نفر به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.


چراغی پور، در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و تلاش جدی در راستای گسترش فرهنگ رفیع اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با سیره ائمه(ع) برگزار شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 370822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha