مراسم  حضرت علی اکبر(ع) در کانون نور المهدی مهدیشهر برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری نور المهدی (عج) گفت: مراسم گرامیداشت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بین در این کانون برگزار می شود.

مهدی ذوالفقاریان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: تمرکز زدایی وتوسعه میدان عملیاتی کانونها،استفاده بهینه از منابع امکانات وظرفیت های فرهنگی موجود در کانون ،افزایش سطح کمی وکیفی برنامه وفعالیت های کانون و اثر بخشی بیشتر فعالیت ها از اهداف این مراسم است.


ذوالفقاریان زمان برگزاری این مراسم را 19 خرداد اعلام کردوگفت: تقدیر از جوانان برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مهدیشهر،سخنرانی حجت السلام سید عباس تقوی از استادان حوزه ودانشگاه و نورافشانی از جمله برنامه های این مراسم است.


به گفته ذوالفقاریان این مراسم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهدیشهر برگزار می شود.


وی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی را دوره جوانی دانست و افزود: جوان می تواند طعم و عطر این دوره را با چشیدن بهترین فکری کامل کند و این طعم مطبوع را تا پایان عمر حفظ کند.


ذوالفقاریان تصریح کرد: آنچه مسلم است دوران جوانی دوران اضطراب ها، تزلزل ها و احساسات تند است دوران پرفراز و نشیبِ شادی ها و غم ها، سختی ها و آسانی ها، و پیروزی ها و شکست هاست، دوران کنجکاوی ها و یافتن پاسخ چراها، دوران استقلال طلبی و در عین حال شکوفایی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 370894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha