برگزاری نخستین جشنواره"تاظهور..." در گیلان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی و هنری عاشقان ولایت شهدای گمنام شهرستان شفت از برگزاری نخستین جشنواره استانی"تاظهور..." به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

محمدجواد شمسی پور، مسئول کانون فرهنگی و هنری عاشقان ولایت شهدای گمنام شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، ولادت حضرت مهدی(عج) و در راستای ترویج و گسترش مهدی یاوری و فرهنگ مهدویت در جامعه نخستین جشنواره استانی"تا ظهور..." برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: این جشنواره در چهار محور چندرسانه‌ایی، انیمیشن و گرافیک، وبلاگ نویسی و متون ادبی برگزار می‌شود.


شمسی پور تصریح کرد: چندرسانه‌ایی شامل عکس، فیلم کوتاه، صوت و نماهنگ و متون ادبی شامل دلنوشته، شعر و نثر ادبی است.


وی آخرین مهلت ارسال آثار را سه شنبه(20 خرداد) اعلام کرد و افزود: علاقمندان در تمام گروه سنی می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار مرتبط با فرهنگ انتظار و مهدویت را به دبیرخانه جشنواره به آدرس، شهرستان شفت-حسینیه شهدای گمنام و یا به رایانامه hamidrezahdn@yahoo.com  و یا hamidrezahdn@gmail.com ارسال کنند.


مسئول کانون فرهنگی و هنری عاشقان ولایت شهدای گمنام شهرستان شفت با بیان اینکه آثار برتر پس از داوری توسط هیئت داوران معرفی می‌شود، اذعان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان در روز جمعه(23 خرداد) ساعت 11 صبح در مسجد جامع ولیعصر(عج)شفت برگزار می‌شود.

 

وی به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: جوایز نفر اول 1500000 ریال و تندیس جشنواره، نفر دوم1000000 و تندیس جشنواره و نفر سوم 500000هزار ریال و تندیس جشنواره است.


وی اظهار کرد:علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.razmandeganeshaft.ir  مراجعه و یا با شماره 9116004987(دبیر جشنواره) تماس حاصل کنند.


گفتنی است، این جشنواره با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، شورای هیئات مذهبی و کانون فرهنگی و هنری عاشقان ولایت شهدای گمنام شهرستان شفت برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 370949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha