ورزش مهمترین عامل رشد و توسعه یک جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ورزش را مهمترین عامل رشد و توسعه یک جامعه دانست و گفت: انجام این کار برای پیشبرد اهداف بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، امروز (5 خرداد) درسومین همایش علمی معلمان تربیت بدنی گلستان گفت: پرداختن به ورزش باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود.


وی با اشاره به فرمایش حضرت محمد(ص)، افزود: ورزش مهمترین عامل رشد و توسعه یک جامعه است که انجام این کار برای پیشبرد اهداف بسیار موثر است.


وطنی اظهارداشت: ورزش باعث می شود تا روح و روان فرد تامین شود و به رضایت برسد که این رضایت باعث انگیزه برای ادامه زندگی می شود.


وی تصریح کرد: از بین نرفتن زنگ ورزش در مدارس یکی از توصیه های جدی ما نسبت به مدیران مدارس است چرا که انجام ورزش باعث آرامش دانش آموزان ما خواهد شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه انجام ورزش در مدارس باعث شادی و نشاط دانش آموزان می شود این فعالیت نیز باید در مدارس دخترانه به صورت جدی صورت گیرد چرا که آنان مادران آینده جامعه ما خواهند بود و اگر از شادابی برخوردار نباشند ما شاهد نسل ضعیف در جامعه خواهیم بود.


پایان پیام/

 

کد خبر 371058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha