اجرای طرح همیان رجبیه توسط کانون شهید حبیبیان در شهرستان بافق

خبرگزاری شبستان: روحانی کانون فرهنگی و هنری شهید حبیبیان بافق، از اجرای طرح همیان رجبیه از سوی این کانون در شهرستان بافق خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی روحانی کانون فرهنگی و هنری شهید حبیبیان بافق، در گفتگو با خبرنگار شبستان از اجرای طرح همیان رجبیه همزمان با ماه مبارک رجب در شهرستان بافق خبر داد.
 

وی افزود: در اجرای این طرح با الهام از آیات نورانی قرآن کریم و سیره ائمه معصومین(ع) توسط مرکز نیکو کاری دارالمهدی (عج) وبا همکاری هیئت امنای مسجد جامع ، کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان وهیئت منتظر المهدی (عج) بیش از 50 سبد مواد غذایی بین خانوارهای نیازمند شهرستان توزیع شده است.


وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 50 میلیون ریال اعلام کرد واظهار داشت: سبد غذایی توزیع شده در این طرح شامل برنج، حبوبات، روغن، قند وچای، ماکارونی، گوشت، سویا، پنیر و رب گوجه فرنگی بوده است.


هاشمی، تصریح کرد :خیران نیکوکار می توانند با اهدای کمک های نقدی به شماره حساب 1-261555-12-7604 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بافق و اهدای کمک های غیر نقدی خویش در اجرای طرح های مرکز نیکوکاری دارالمهدی (عج) مشارکت کنند. 

وی اضافه کرد : خیران و نیکوکاران می توانند جهت اطلاع از برنامه ها و اهداف کانون فرهنگی و هنری شهید حبیبیان بافق ضمن تماس با شماره تلفن 4223844 صبح ها از ساعت 10الی 13 وعصرها از ساعت 30/18 الی 22 به دفتر این کانون مراجعه کنند .
 

پایان پیام/

 

کد خبر 371268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha