دوره آموزشی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب امروز به کار خود پایان می دهد

خبرگزاری شبستان: دوره آموزش تکمیلی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب که از یازدهم اردیبهشت آغاز شد، امروز هشتم خرداد در مرکز آموزش ستاد عالی کانون های مساجد به پایان می رسد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، آخرین و ششمین دوره آموزشی تکمیلی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب که از یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شد، امروز هشتم خرداد ماه به کار خود پایان می دهد. در این دوره آموزشی که بیش از 400 نفر از خواهران عضو کانون های مساجد سراسر کشور شرکت کرده اند در قالب کارگاههای آموزشی مباحثی به صورت تفکر خلاق، حلقه ها و گعده های معرفتی به شرکت کننده ارایه شده است.

دوره مقدماتی حجاب و عفاف در سال 1391 در 32 استان کشور برگزار شد و در انتهای هر دوره، شرکت‌کنندگان پژوهشی را ارائه داده که پس از بررسی پژوهش‌ها افرادی که حد نصاب نمره را دریافت کردند برای دوره تکمیلی که در حال حاضر در حال برگزاری است، پذیرفته شدند.

مباحث آموزشی از کتب نگرشی به عفاف و حجاب و تربیت مدرس حجاب و عفاف ارایه می شود. علاوه بر آن به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی بسته‌های فرهنگی و کتاب ارایه می‌شود که از آن جمله می‌توان به کتاب‌ خانواده مقام معظم رهبری و بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز زن اشاره کرد.از شرکت کنندگان پس از پایان هر دوره آزمونی گرفته می شود و به عنوان مربی عفاف و حجاب در استان هایشان معرفی می شوند.

این دوره آموزشی به همت معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد برگزار می شود. ستاد عالی با دارا بودن نزدیک به 18 هزار باب کانون تاکنون برنامه‌های گسترده در قالب آموزشی با هدف تربیت نیروی متعهد و کارآمد اجرا کرده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 371682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha