عزت ملت ایران از امام خمینی(ره) است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: اقتدار و عزت ملت ایران از برکت رهبری متواضعانه امام خمینی (ره) است و هر چه عزت به ما رسیده از اوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی منصور لکورج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، پیش از ظهر امروز(8 خرداد)، در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اظهار کرد: تغییر ذائقه فرهنگ ایرانی از اهداف دشمنان است اما ظرفیت ها و پتانسیل بسیار مهمی در نقش آفرینی روابط عمومی ها برای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد و باید از آنها به نحوه احسن استفاده و بهره برداری کنید.


وی، با اعلام اینکه وقایع عاشورا برترین و بهترین نمونه از نمایش ایثار و شهادت و پیروی از ولایت و معصومین است، تصریح کرد: پیرو واقعی در واقعه کربلا به نحو کامل بروز داده شده و تجسمی از تمام فضایل و کمالات اخلاقی به نمایش گذاشته شده تا بتوانیم درس بگیریم و در روز قیامت شهدا بر مقام حضرت عباس (س) علمدار نهضت کربلا قبطه خواهند خورد.


کلورج، با بیان این مطلب که در نهادینه کردن افکار، منش و رفتار معصومین از ظرفیت های روابط عمومی ها به خوبی استفاده شود، افزود: درج خاطرات و وصایای شهدا و جانبازان و فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این ایام که به پیشواز روز جانباز و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نزدیک می شویم در مکان های تبلیغی دستگاه های اجرایی بسیار مهم است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با اشاره به اینکه عیادت از جانبازان به ویژه آسایشگاه جانبازان موجب رضایت الهی نیز خواهد بود، گفت: عیادت از جانبازان مورد تاکید دستگاه های اجرایی به ویژه جانبازان خود آن سازمان و عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار خصوصاً از جانبازان که از سایر شهرستان ها در این مرکز بستری هستند از برنامه دستگاه های اجرایی باشد.


این مقام مسئول، از برگزاری همایش تقدیر از جانبازان بالای 50 درصد خبر داد و یادآور شد: همایش تقدیر و تشکر از جانبازان روز شنبه 10 خرداد در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد که در این برنامه خانواده جانبازان نیز حضور خواهند داشت.


کلورج، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که نمایندگان ولی فقیه در استان و شهرستان ها با جانبازان دیدار خواهند داشت، افزود: ویزیت رایگاه درمانگاه ایثار، برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری جانبانزان، حضور جانبازان در برنامه های صدا و سیما از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز است.


پایان پیام/
 

کد خبر 371728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha