حافظان طرح ملی حفظ قرآن کریم بهمئی تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی از کسب نمره قبولی 25 نفر از حافظان قرآن کریم این شهرستان در طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد و افزود:این افراد 10 خردادماه جاری در یاسوج تجلیل می شوند.

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: از مجموع 45 نفر شرکت کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم در سال 92، تعداد 25 نفر از آنان موفق به کسب معدل بالای 70 درصد شدند.

نمازی افزود: این افراد از حفظ 1،2،3،5 و بیشتر از 6 جزء از قرآن کریم در طرح مذکور شرکت کردند که به کلیه کسانی که معدل بالای 70 درصد کسب کرده اند، گواهینامه حفظ قرآن کریم از سازمان اوقاف و امور خیریه صادر می شود.

وی اظهار داشت: همچنین این افراد در تاریخ 10 خرداد ماه امسال با اعزام به شهر یاسوج مورد تجلیل متولیان استانی نیر قرار می گیرند.


این مسئول اوقاف عنوان کرد: در این بین خانم ها مریم باولی، اعظم رحمت بخرد و فرخنده نکویی موفق به کسب معدل بالای 90 درصد شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی ادامه داد: امسال نیز با همکاری مربیان قرآنی همچون خانم ملک زاده و خانم اسلامی منش تربیت حدود 384 نفر حافظ قرآن کریم از 1 جزء و 1 جزء به بالا را در قالب طرح ملی حفظ قرآن کریم در دستور کار داریم که از اواسط خرداد ماه امسال با همکاری فعالان قرآنی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان بهمئی اجرا می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 371737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha