نخستین جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی نخستین جشنواره عفاف و حجاب از برگزاری نخستین جشنواره عفاف و حجاب خبر داد و گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 20 تیرماه است.

مریم جهانگشته، دبیر اجرایی نخستین جشنواره عفاف و حجاب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار داشت: این جشنواره توسط انجمن بانوان ناشر و اهل قلم خراسان رضوی در سطح استانی برگزار می شود.


وی بیان کرد: نخستین جشنواره عفاف و حجاب با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حوزه هنری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.


جهانگشته با اشاره به اینکه تاکنون پوسترها و فراخوان این جشنواره در برخی از دانشکده های مشهد و شهرداری های مناطق، ارسال شده است، گفت: شرکت کنندگان تا تاریخ 20 تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس ab.ghalam@gmail.com در قالب word ارسال کنند.


وی با بیان اینکه آثار این جشنواره باید در قالب داستان کوتاه باشد، ابراز داشت: هر کدام از شرکت کنندگان می تواند مجموعه ای از داستان های خود را در جشنواره ارائه دهد.


دبیراجرایی نخستین جشنواره عفاف و حجاب برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره عفاف و حجاب را بعد از ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: در مراسم اختتامییه از آثار برتر و برگزیده همایش تقدیر به عمل خواهد آمد.


وی خاطر نشان کرد: بازخورد و خروجی این جشنواره چاپ کتابی از آثار برتر و برگزیده نخستین جشنواره عفاف و حجاب خواهد بود.


جهانگشته خواستار حمایت نهادها و ارگان های فرهنگی استان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره شد و افزود: درصدد اعلام فراخوان به نهادهایی همچون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سازمان بسیج هنرمندان و کانون های فرهنگی هنری زیرمجموعه این سازمان هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 372011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha