جمع آوری 220 میلیون ریال صدقه در شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از جمع آوری مبلغ 220میلیون ریال صدقه در 2 ماهه اول سال جاری در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد محمدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی امروز (10 خرداد) در جمع خبرنگاران، گفت: در شهرستان بهمئی بالغ بر پنج هزار و 780 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک مستقر است.

محمدی افزود: کل مبلغ جمع آوری شده در سال جاری بیش از 220 میلیون ریال بوده است که در مقایسه با سال گذشته بالغ بر 40 در صد رشد داشته است.

وی در ادامه، عنوان کرد: مبالغ جمع آوری شده از محل صدقات و کمک های مردمی در زمینه هایی چون فرهنگی، درمانی، جهیزیه، مسکن، کمک به خانواده های ایتام، اقشار آسیب پذیر، تسهیلات و اشتغال زایی مصرف می شود.

مدیر کمیته امداد بهمئی با بیان این که تاکنون 512 نفر از این خدمات بهره مند شده اند، گفت: با توجه به این که صدقه دادن آثار و برکات فراوانی در زندگی دنیوی و اخروی انسان به همراه دارد، مردم خیر و نیکوکار این شهرستان اعتماد قلبی نسبت به این امر دارند و همواره با کمک های خود نیازمندان این نهاد را یاری می کنند.
پایان پیام/

کد خبر 372201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha