خاطرات جانبازان راه، الگو و اسوه مسئولان باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، گفت: خاطره گویی های جانبازان راه، الگو و اسوه مسئولان باشد که تنها وسیله مبارزه جانبازان در عصر حاضر خاطرات آن دوران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز (11 خرداد) در مراسم آئین تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته دستگاه های اجرایی اردبیل، اظهار کرد: جانبازان برای ما مظهر رشادت، ایثار، افتخار و فداکاری هستند و در سوره توبه آیه 111 خداوند متعال مژده بزرگ دارد، می فرمایند کسانی که با جان و مال خود در راه به اخلاص بگذارند خداوند با آنها معامله خواهد کرد و بشارت داده شده بهای این معامله بهشت است.


وی، با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه ای نسبت به جانبازان داشته باشند، افزود: هیچگاه درد کسانی که قسمتی از اعضای بدن خود را از دست داده اند را نمی توانیم درک کنیم بخصوص کسانی هستند که قطع نخاع هستند و حتی نمی توانند از روی تخت بلند شوند برای همین دستگاه اجرایی اگر تعللی در کار این عزیزان با بند و تبصره نشان دهند به انقلاب خیانت بزرگی کرده اند.


استاندار اردبیل، با اعلام اینکه جانبازان در آن معامله و بیعت با امام استوار هستند و این قابل ستودنی است، تصریح کرد: خوش به حال جانبازانی که این حال را حفظ کرده اند و در معامله با خدا احساس رضایت می کنند.


خدابخش، با بیان این مطلب که به عنوان یک انسان وظیفه شناس در مقابل جانبازان این کشور تکلیف داریم، گفت: جانبازان که به تکلیف از مرزهای دینی، اعتقادی و فرهنگی کشور حفظ و حراست کرده اند ما نیز در مقابل آنها به عنوان خدمتگزار وظیفه همدلی و همراهی داریم و نباید از این وظیفه عدول کنیم.


این مقام مسئول، با اشاره به اینکه از زحمات جانبازان در این سال های پر مشقت باید قدر نهیم، یادآور شد: حداقل های قانونی را برای جانبازان فراهم کنید چون آنها قهرمانان ملی ما هستند و عنصر افتخارآمیز کشور محسوب می شوند.


استاندار اردبیل، با اعلام اینکه پایداری امروز در مقابل تحریم ها به برکت وجود جانبازان است، تصریح کرد: خدمات ما به جانبازان باید در شان افتخارات آنها باشد بخصوص در بخش درمان که از نیازها اساسی جانبازان است.


خدابخش، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که جانبازان برکت و رحمت سیستم اداری هستند، افزود: نباید کاری کنیم که یک لحظه احتمال پشیمانی در دل جانبازان و اطرافیان آنها ایجاد شود در این صورت به امامان معصوم نیز ظلم کرده ایم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 372693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha