افزایش 87درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان:قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در 12 ماهه سال گذشته درآمد حاصل از کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان رشد 87 درصدی در مقایسه با سال قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز (11 خرداد) به خبرنگاران، گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت طرح های مشارکتی مختلفی را اجرایی کرده است.

وی از جمله این طرح ها را صدقات، زکات، اکرام ایتام و سایر موارد عنوان کرد و افزود: در این راستا طی 12 ماهه سال گذشته بیش از 99 میلیارد و 334 میلیون ریال کمک های مردمی در استان جمع آوری و به نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

جلال فرد با اشاره به این که در سال 91 مجموع درآمدهای حاصل از کمک های مردمی 53 میلیارد ریال بوده، اظهار داشت: در این زمینه میزان کمک های مردمی در سال 92 نسبت به سال قبل 87 درصد افزایش یافته که این رشد، نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد است.

این مسئول با بیان این که بیش از 48 میلیارد و 350 میلیون ریال از درآمد سال گذشته کمیته امداد استان مربوط به زکات مردمی، اکرام ایتام و صندوق های صدقات بوده، خاطرنشان کرد: مابقی این مبلغ نیز از محل درآمد جشن ها و کمک های خیرین و سایر موارد است.

جلال فرد با اشاره به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" بر لزوم برنامه ریزی صحیح و اصولی در راستای توسعه مشارکت های مردمی و عزم عمومی در راه کمک به افراد نیازمند تأکید کرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امید است با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به موقع و برنامه ریزی درست بتوانیم در راستای کمک به نیازمندان گام های اساسی تری برداریم.

پایان پیام/

کد خبر 372767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha