کتابچه روح خدا در استان یزد منتشر شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان یزد از چاپ و انتشار کتابچه روح خدا در این استان خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در تبیین برنامه های این دبیرخانه به مناسبت 25 سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد از چاپ و انتشار کتابچه روح خدا در این استان خبر داد.


وی افزود: این کتابچه در راستای برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی استان در تیراژ 2 هزار نسخه چاپ شده است.


رستگاری هدف از چاپ این کتابچه را انتقال سیره و اندیشه های امام(ره) به نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: زندگینامه، خاطرات خواندنی و وصیت نامه الهی – سیاسی امام (ره) از بخش های مختلف این کتابچه می باشد.


وی افزود: این کتابچه به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) کانون تخصصی نشر و تبلیغات استان تهیه و با حمایت دبیرخانه دائمی جشنواره روح خدا در استان به چاپ رسیده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره روح خدا در استان گفت: این جشنواره نیز در 11 بخش به مناسبت این ایام در حال انجام است.


وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 7 مرداد ماه سال جاری همزمان با عید سعید فطر اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به سایت masajedyazd.ir.www مراجعه کنند.


رستگاری چاپ ویژه نامه های کانونی، برگزاری مجالس بزرگداشت در سطح کانون ها و مساجد، ارسال پیامک به ائمه جماعات و مدیران مسئول، فضاسازی مساجد و کانون ها،برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه آثار امام(ره)، برگزاری نشست های بصیرتی امام شناسی و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان و... را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در این ایام دانست.
 

پایان پیام/

کد خبر 372847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha