مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بیرجند معرفی شد

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد زمانی، مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، امروز (12خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، اظهارداشت: اینگونه جلسات به معنی تذکر و تلنگر به منظور حسابرسی از فعالیت های خود در طول دوران پست و منصب است.


وی توجه و پرورش فضائل اخلاقی و خصلت ها نیکو را یک امر لازم و ضروری در طول زندگی دانست و گفت: هدف از خلقت انسان انجام دستورات الهی و قرب الهی است.


مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه سند تحول بنیادین نظام آموزش پرورش در کشور، افزود: این برنامه برخواسته از اسلام و ارزش های آن است.


زمانی با بیان اینکه برای طی کردن راه عبودیت بایستی به رسالت آموزش و پرورش توجه کنیم، افزود: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان های با اخلاق و بالنده است.


وی خاطرنشان کرد: کلید واژه یا خلاقیت، اصلاح الگوی مصرف و اموزش و پرورش همه برای رشد انسان است که بایستی بیش تر به آن توجه کرد.


براساس این گزارش؛ سید حسین سجادی نژاد به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بیرجند معرفی و از زحمات محمد زمانی در طول خدمت در این پست تقدیر شد.


گفتنی است؛ محمد زمانی طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha