برگزاری 12 هزار ویژه برنامه ایام ارتحال امام (ره) در فارس

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری 12 هزار ویژه برنامه در ایام ارتحال امام خمینی (ره) در فارس خواند و گفت: مراسم ویژه ارتحال با حضور وزیر اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز (12خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: همواره جامعه ما نیاز به اندیشه های امام راحل (ره) دارد و باید اندیشه های ایشان را تبیین کنیم.


وی با اشاره به اینکه امام در بحث اقتصاد و فرهنگ نظرات ارزشمندی داشتند که باید تبیین شود، اظهار داشت: تبیین اندیشه های ایشان باعث می شود تا جامعه از چالش های امروزی نجات پیدا کند.


حجت الاسلام رضایی ایام ارتحال امام بستر مناسبی برای تبیین اندیشه های معمار انقلاب دانست و برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در یک هزار و 500 مسجد، 300 حسینیه، یک هزار و یکصد امامزاده سطح استان، برگزاری نشست های علمی و تخصصی در خصوص ابعاد شخصیت امام (ره) در مراکز آموزش عالی، مسابقه فرهنگی و وصیت نامه امام، برگزاری مراسم در فرهنگسراها در 22 فرهنگسرا، نمایشگاه کتاب در فرهنگسراها، توزیع 10 هزار لوح برپایی نمایشگاه های فرهنگی در محل اردوگاه ولایت دروازه قرآن از جمله برنامه های این ایام برشمرد.


حجت الاسلام رضایی در شیراز نیز مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور وزیر اطلاعات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، اضافه کرد: مراسم های مختلفی در حرم های مطهر شیراز برگزار می شود.


وی با یادآوری اینکه مجموع حدود 12 هزار برنامه خواهیم داشت، افزود: 13 تا 15 خردادماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) خواهیم داشت.


پایان پیام/

کد خبر 373212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha