تجمع اعتراض آمیز اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز(20 اردببهشت) در حمایت از مردم بحرین و نهضت بیداری اسلامی منطقه، تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی جنایات آل خلیفه وآل سعود در کشتار مردم بی گناه بحرین را محکوم کردند و خواستار دخالت مجامع بین المللی برای پایان دادن به این اقدامات ضد بشری شدند.


دکتر محمد رضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به نقش آمریکا و صهیونیسم بین الملل در حمایت از رژیم آل خلیفه و آل سعود، گفت: مذاکرات نمایندگان رژیم آل خلیفه و آل سعود در آمریکا با مقامات کاخ سفید و سانسور خبری فجایع صورت گرفته در بحرین نشانه حمایت غرب از تحولات اخیر بحرین است.

 

وی افزود: عملکرد رسانه های منطقه مانند الجزیره در تبلیغات منفی علیه دولت سوریه نشان می دهدکه در هر صورت آنها قصد تغییر نظام سیاسی منطقه به نفع غرب و انحراف افکار عمومی را دارند.

 

دانشجویان و اساتید متعرض با قرائت بیانیه ای ضمن همدردی با مردم منطقه و دفاع از حق آنها در تعیین سرنوشت خویش، سانسور خبری و ایجاد انحراف افکار عمومی توسط رسانه های غربی و منطقه ای محکوم شد و بر اقدامات سریع مجامع بین المللی بویژه صلیب سرخ جهانی تاکید شد.

در پایان مراسم نیز طوماری در حمایت از مردم مظلوم بحرین به امضا تجمع کنندگان رسید.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 37322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha