امام(ره) نماد همیشه جاوید و دینداری است

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در بیانیه ای امام(ره) را نماد همیشه جاوید و دینداری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانه ای مردم ولایتمدار استان را برای حضور حماسی در ویژه‌ مراسم بیست و پنجمین سال ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد دعوت کرد.

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
این بیانه می افزاید: در پنجاه و یکمین سالگرد قیام الهی 15خرداد، بار دیگر برپایی مراسم پرشکوه بزرگداشت نام و یاد منادی توحید، عدالت و آزادگی، بیدارگر بزرگ اسلامی، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روایتگر حدیث عشق و دلدادگی، و حکایت‌گر شور و شعور نسلی است که برکات گام نهادن در صراط الهی آن امام عظیم‌الشان را در میدان عمل با موفقیت ، سربلندی و کسب پیشرفتهای خیره‌کننده آزموده است.


تاثیر امواج انقلاب رهایی بخش و الهی امام، اکنون از مرزهای ایران بزرگ اسلامی فراتر رفته و در منطقه و کل جهان اسلام، موجی از بیداری را پدید آورده است. امام بزرگوار ما در چشم مردم جهان، مظهر آزادگی و مبارزه با استبداد، استعمار و نماد همیشه جاوید دینداری آمیخته با مبارزه با ظلم و بیداد است.

 

در چنین شرایطی است که مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری از جهات مختلف حائز اهمیت است، چنان که حضور پرشور مردم نیز نشان دهنده عمق وفاداری ملت شریف و بزرگوار ایران به آرمان های امام خمینی است، عطر و بوی ملکوتی نام چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت، زین‌العابدین، حضرت امام سجاد(علیه السلام) و برکات شهرالله پرفضیلت شعبان بر معنویت مراسم امسال افزوده است.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اقشار مختلف مردم شریف و ولایتمدار استان دعوت می‌نماید با حضور پرشور و انقلابی در همایش‌هایی که در راستای تبیین سیره‌ی عملی آن یگانه دوران در 40 نقطه و بصورت ویژه در 9 مرکز شهرستان، با موضوعات متنوع برگزار می‌گردد، شرکت نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و شهدای یوم‌الله 15 خرداد با آرمان‌های آن یگانه‌ی دوران میثاقی دوباره بسته و با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید بیعت نمایند.


این برنامه در مرکز استان، شهرکرد، با عنوان«امام خمینی(ره)، الگوی مدیریت جهادی» روز 14 خرداد ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، وزیر محترم دادگستری برگزار می‌گردد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha