کانون تخصصی ولایت لرستان مجری برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره)

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی و هنری تخصصی ولایت استان لرستان، از برگزاری برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان بروجرد خبرداد.

حجت الاسلام احمد گودرزی، مسئول کانون فرهنگی وهنری صالحبن و کانون تخصصی ولایت مسجد امام محمد باقر(ع) شهرستان بروجرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: در سالروز رحلت جانگذار امام خمینی (ره) برنامه های مختلف توسط کانون تخصصی ولایت در شهرستان بروجرد برگزار می شود.


وی افزود: نخستین برنامه این کانون تخصصی صبح فردا(14 خرداد) با همکاری ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار می شود.


حجت الاسلام گودرزی، اظهار داشت: در این برنامه که با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد، از آیت الله منفرد جهت سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.


وی ادامه داد: همچنین عصر فردا(14خرداد) مراسم دیگری در مسجد دوخواهران شهرستان بروجرد برگزار می شود.


حجت الاسلام گودرزی، اذعان داشت: این مراسم گرمیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نیز با همکاری بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار می شود.


وی همچنین برگزاری مسابقه از وصیت نامه امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های این کانون تخصصی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خواند و بیان کرد: سوالات این مسابقه در سطج کانون ها فرهنگی و هنری و از طریق سایت این کانون تخصصی توزیع شده است.


مسئول کانون فرهنگی و هنری تخصصی ولایت لرستان، اذعان داشت: در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مسجد دو خواهران شهرستان بروجرد پاسخ های شرکت کنند گان در این مسابقه جمع آوری می شود.


حجت الاسلام گودرزی، بیان کرد: پس از قرعه کشی در این همایش نفرات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


پایان پیام/

 

کد خبر 373384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha