امام خمینی (ره) احیاگر دین اسلام در جهان بود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام خمینی با رهبری های داهیانه خود توانست دین اساام را در جهان احیا کند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: امام خمینی (ره) از برجسته ترین رهبران دینی و سیاسی جهان اسلام در چند قرن اخیر بود که توانست علیه مستکبران و زورگویان جهان بپا خیزد و رویکردی نوین را در مبارزه با کشورهای استکباری پایه ریزی کند.


وی، با دعوت از جوانان برای حضور در برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره)، افزود: اگر ابعاد شخصیتی امام برای جوانان تشریح شوند آنان به خوبی خواهند توانست ادامه دهنده نهضت بنیان گذار جمهموری اسلامی باشند.


نیساری خاطر نشان کرد:امام خمینی (ره) شخصیتی جهانی داشت و ویژگی های شخصیتی آن بزرگوار به گونه ای بود که نه تنها ملت ایران بلکه بسیاری از مردم جهان در کشورهای اسلامی متاثر کرده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد: با معرفی ابعاد شخصیتی امام و انتقال آموزه های دینی به جوانان بتوان در راستای تهاجم فرهنگی قدم های موثری برداشت.


این مسئول اضافه کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام باید هرسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا به دشمنان اسلام ثابت شود که مردم ایران تا ابد ادامه دهنده راه امام راحل خواهند بود.


پایا پیام/
 

کد خبر 373449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha