امام خمینی احیاگر بینش دینی و اسلامی/اجرای بیش از 100برنامه در بوشهر

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امام خمینی(ره) احیاگر بینش دینی و اسلامی بود و عظیم‌ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی را در عصر حاضر خلق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ظهر امروز (13 خرداد)، در نشست با خبرنگاران گفت: امسال برای گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان بوشهر پیش بینی شده است.
 

وی افزود: شخصیت وجودی امام راحل جامع خصایص اخلاقی و الهی بود و امام راحل احیاگر بینش دینی و اسلامی بود و عظیم‌ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی را در عصر حاضر خلق کرد و انقلاب وی نه تنها متعلق به کشورهای اسلامی نیست، بلکه متعلق به تمام‌ آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جامعه بشری است.

 

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل در سراسر استان‌ در شهرها، بخش‌ها، روستاها و... با رویکرد ضرورت تبیین شخصیت امام راحل تشکیل شده ، تصریح کرد: برگزاری همایش امام خمینی (ره) و اقتصاد مقاومتی، پخش زنده مراسم از صدا و سیما، برگزاری شب شعر، شب شروه، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه های عکس، نقاشی و خوشنویسی و توزیع بسته های فرهنگی در سراسر استان از جمله برنامه هایی است که برای این ایام پیش بینی شده است.

 

شفیعی با بیان اینکه تحلیل شخصیت امام مداوم و پیوسته و نیاز همیشگی ماست، افزود: زمانی انقلاب ما تدوام خواهد داشت که راه و اندیشه های امام(ره) همواره در فکر مردم وجود داشته و از ایده های امام بریا پیشبرد امور استفاده شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، خاطر نشان کرد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: برگزاری نشستهای فرهنگی، نمایشگاه خوشنویسی اشعار امام و آثار وی، کتاب های کودکان و نشریات دیواری، برگزاری مراسم توسط هنرمندان و ورزشکاران، مقاله نویسی و پخش مستقیم مراسم توسط صدا و سیما از دیگپر برنامه های این ایام است.

 

پایان پیام/

کد خبر 373490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha