امام خمینی(ره)، شرافت بشریت در عصر حاضر است

خبرگزاری شبستان: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیانیه ای با تجلیل از یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب ایران گفت: امام خمینی(ره)، شرافت بشریت در عصر حاضر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اعلام بیانیه ای یاد و خاطره امام را گرامی داشت.

 

متن بیانیه به این شرح است: ظهور دین جامع و کامل اسلام، به پرچمداری نبی مکرم و پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ادامه این مسیر و حفظ این موهبت عظیم و پربرکت الهی به دستان پرنورائمه اطهار (ع) بارقه امیدی بود که بشریت فرورفته در منجلاب جهل و بی ایمانی را نوید تعالی و رشد داد و او را به سوی خلیفه الله رهنمود ساخت.

 

بیانیه می افزاید: در ادامه این مسیر الهی ، خرداد ماه سال 42 نقطه آغازین نهضت اسلامی ایران با خروش و فریاد احیاگر قرن، خمینی کبیر(ره) علیه ظلم و ستمشاهی بود و با مقاومت و جانفشانی ملت ایران به انقلاب تاریخی 57 منتهی شد.

 

امت انقلابی و وفادار به اسلام عزیز به ندای مقتدای خود لبیک گفته و با نثار جان و مال و هستی خود رژیم ستمشاهی را سرنگون کرد و با استقبال میلیونی رهبر خود را به آغوش گرفت و بعد از پیروزی انقلاب گوش به فرمان امام درهمه صحنه های دفاع از انقلاب از گردنه های سخت و دشوار، خیانت بدخواهان ملی گرا و نهضت آزادی بدتر از طاغوت، منافقین کوردل، تعرض نظامی و جنگ تحمیلی عبور کرد.

 

بار دیگر خرداد فرا رسید و دل های آزاده و ملکوتی به یاد آزادمرد عرصه آزادگی و شجاعت و امام آزادگان و شجاعان بار دیگر تپیدن گرفت و بوی امام عشق و مهربانی در کوچه های شهیدان پیچید.

 

سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ادای احترام به همه ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهداء با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ملت استان البرز

برای حضور گسترده و پرشور در آئین های گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و دومین سالگرد قیام پانزده خرداد، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای تجدید بیعت نموده و به حول قوه الهی، پاسداران انقلاب تا آخرین قطره خون به پای ارزشهای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

پایان پیام/

کد خبر 373589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha