امام خمینی(ره) با الهام غیبی فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان گفت: امام خمینی(ره) با زیرکی و الهام غیبی انرژی ملت ایران را متمرکز کرد و فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان اظهار داشت: امام خمینی(ره) عالم ربانی و مجاهدی بود که با چهره سیاسی ممتاز خودش وارد میدان نبرد با نظام شاهنشاهی شد.
 

وی افزود: امام خمینی(ره) با کوله بار تجربه از انقلاب های سید جمال، مشروطه و نهضت آیت الله کاشانی و شناخت نقاط قوت و ضعف این انقلاب ها آنان را برای خود ملاک قرار داد.
 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با الگو پذیری از سیره و سنت پیشوایان مبتنی بر عقاید اسلام پیوند دیانت را با سیاست سرلوح کار خود قرار داد.
 

سلیمانی گفت: حرکت های سیاسی و اقتصادی یک موج و تحرکی است که پایداری چندانی ندارد اما حرکتی ماندگار است که از قرآن، اسلام و سنت پیامبران برگرفته شده باشد.
 

وی افزود: امام راحل(ره) با فطرت پاک خودش قشرهای پابرهنه را به خروش وا داشت و مکتب ستیز با منافع مستکبران را تعریف کرد.
 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) عزت اسلام را عزت مردم می دانست، ادامه داد: امام خمینی(ره) مردم را سرمایه قدرت، پشتوانه و ذخیره انقلاب می دانست و به حق این عالم مجاهد الگوی مردم سالاری عینی را ارائه کرد که حاصل آن جمهوری اسلامی شد. 

 

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با زیرکی و الهام غیبی انرژی ملت ایران را متمرکز کرد و فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند 
 

سلیمانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکومت بدون ولایت فقیه را حکومت طاغوت می دانست، گفت: این عالم مجاهد مستقیماً رهبری انقلاب برعهده گرفت زیرا امام خمینی(ره) اعتقاد داشت تا زمانی که حکومت با نظارت ولی فقیه مدیریت شود در برابر تحرکات دشمنان مصون می ماند.

وی افزود: پیوند انقلاب با کانون های فکری اسلام ناب یعنی حوزه های علمیه برای تضمین سلامت کشور از دیگر شاخص های مدیریتی امام خمینی(ره) بود.
 

 پایان پیام/

کد خبر 373738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha