تداوم راه امام تدام عزت ایرانیان در جهان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنندج خواستار ترویج هرچه بیشتر آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خرداد ماه تداعی‌کننده مناسبت‌های مختلفی در تاریخ ایران اسلامی بوده و سرشار از خاطران تلخ و شیرین برای ایرانیان است.


وی افزود: سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار ایرانیان بوده و چهاردهم خرداد ماه نیز تداعی‌کننده واقعه‌ای تلخ و جانگداز برای مردم مسلمان و انقلابی ایران است آن هم از دست دادن امام راحل که باید همواره یاد و خاطره امام خمینی(ره) را زنده نگه‌داریم.


ماموستا خدایی از امام خمینی(ره) به عنوان زنده‌کننده هویت اسلامی مردم ایران نام برد و افزود: امام خمینی(ره) اسوه آزادگی و عدالت‌طلبی برای همه مسلمانان جهان هستند و باید سیره و منویات ایشان برای نسل‌های آینده ایران زنده و جاودانه باشد.


امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به کینه همیشگی یهود و جبهه کفر و استکبار علیه مسلمانان اشاره کرد و افزود: باید با حفظ وحدت و انسجام خویش در برابر این توطئه‌ها ایستادگی نماییم.


ماموستا خدایی بر تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی در بین نسل جوان جامعه تأکید کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی امر در این خصوص شد.


امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته نیز به فضایل ماه شعبان و ضرورت توجه مسلمانان به احکام و شرایع این ماه مبارک اشاره کرد و از همه نمازگزاران خواست که در این مسیر ادامه دهنده سیره رسول‌الله(ص) و بزرگان دینی باشند.


پایان پیام/

کد خبر 373740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha