" بوی بهشت" در روستای آزران کاشان می پیچد

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه فرهنگی هنری یاد شهدا با عنوان "بوی بهشت" به مدت یک هفته تا نیمه شعبان در حسینیه احمدیه روستای آزران از توابع بخش برزک کاشان برگزار می شود.

محمدرضا دنیادیده، مسئول نمایشگاه فرهنگی هنری یاد شهدا با عنوان "بوی بهشت" به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری سومین یادواره 150 شهید بخش برزک کاشان با هدف معرفی سیره شهدا، کلام مقام معظم رهبری و پیام شهدا به زبان تاثیر گذار هنر از جمله عکس، پوستر و سخنان مکتوب کوتاه تاثیرگذار و سازنده با موضوعات مختلف از" 15 - 23 خرداد" برپا شده است.


وی افزود: یاد شهدای گمنام، مادران شهدا، همسران شهدا، محصولات فرهنگی، جنگ نرم با موضوع خانواده، ایران جوان با موضوع جمعیت و ازدیاد نسل، سوریه خط مقدم مقاومت، شهدا از منظر ولایت و رهبری و شهدا در قاب تصویر، 10 غرفه این نمایشگاه است.
 

وی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که "امروز زنده نگه داشتن یاد و نام و شهدا کمتر از شهادت نیست"، افزود: در عصر و موقعیت فعلی معرفی ویژگی های اخلاقی شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان تاثیرات روحی سازنده و موثری دارد.


به گفته دنیادیده، شهدا الگوهای واقعی و عملی ایثار، اخلاق و مقاومت هستند که شناسایی این الگوها به افراد اجتماع ضروری است.


این خادم الشهدا، شهیدان را چراغ هدایتگر و نجات بخش دانست و افزود: شهدا، ستاره های فروزان معرفت و معنویت هستند که درخشش آن برای همه اعصار جاوید است.


دنیادیده در پایان اظهار داشت: رسالت افراد در برابر شهدا به عنوان آزادمردانی که برای دفاع از خاک و ناموس و میهن اسلامی از تمام هستی و علاقه مندی های مادی و معنوی خود گذشتند، رسالت و تکلیف سنگینی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 373789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha