مسابقه کتابخوانی انتظار در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین(ع) مشهد از برگزاری مسابقه کتابخوانی انتظار ویژه خانواده ها منطقه مهرآباد مشهد خبر داد.

حسین خواجوی، مدیرکانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین(ع) مشهد اشاره ای به جشن های دهه مهدویت این کانون داشت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: جشن های دهه مهدویت به صورت ویژه از 17 تا 23 خرداد ماه برگزار می شود.


خواجوی اشاره ای به اهداف برگزاری این جشن ها داشت و افزود: ایجاد فضای مهدوی در سطح محله و مسجد و آشنا کردن اهالی محل با فرهنگ انتظار و مهدویت از اهداف برگزاری این جشن های مهدوی است.


وی با بیان اینکه جشن های دهه مهدویت علاوه بر بزرگسالان، برای کودکان نیز برگزارخواهد شد، گفت: برگزاری ویژه برنامه هایی مهدوی برای کودکان موجب می شود تا این قشر با فرهنگ مهدوی آشنا و به سمت و سوی مهدویت سوق یابند.


وی به برنامه های مهدوی ویژه کودکان اشاره ای کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنی با عنوان " انتظار" برای کودکان و مسابقه نقاشی با عنوان " بابا مهربون دوست دارم" به صورت گروهی ویژه کودکان 5 تا 12 سال از جمله برنامه های ویژه کودکان است.


مدیرکانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین(ع) مشهد خاطرنشان کرد: همایشی با عنوان " تربیت مهدوی" ویژه والدین نیز در این ایام برگزار می شود.


وی اذعان داشت: مسابقه کتابخوانی با عنوان " انتظار" ویژه خانواده های منطقه مهرآباد مشهد از دیگر ویژه برنامه های ایام دهه مهدویت است که توسط کانون مدیرکانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین(ع) مشهد برگزار می شود.


خواجوی گفت: جشن های دهه مهدویت از 20  تا 23 خرداد همراه با قرعه کشی کربلا خواهد بود.


مدیرکانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین(ع) مشهد تاکید کرد: جشن های دهه مهدویت در محله مهرآباد در مجتمع مهدیه مهرآباد مشهد برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 373854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha