120 کانون فرهنگی هنری از حافظ بین المللی قرآن کریم تجلیل خواهند کرد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: 120 کانون فرهنگی هنری از بهزاد هژبری حافظ سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در مراسم گرامیداشت هفته جوان تجلیل خواهند کرد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اوقات فراغت شهرستان اردبیل و گرامیداشت هفته جوان به طور همزمان برگزار خواهد شد و پیش بینی شده تا در این مراسم 120 کانون فرهنگی هنری از بهزاد هژبری نماینده استان اردبیل که در سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مقام نخست در رشته حفظ را کسب کرده است، تجلیل خواهند کرد.


وی، با اشاره به اینکه بهزاد هژبری از کارکنان سابق دبیرخانه کانون های مساجد استان و از اعضای فعال کانون است، گفت: هژبری به خاطر کسب مقام های متعدد قرآنی در سال جاری به عنوان جوان برتر قرار بود، تجلیل شود و کسب مقام بین المللی در هفته گذشته حضور وی را در این برنامه مسلم کرده است.


سقاء، با اعلام اینکه این مراسم در سالن فرمانداری شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این مراسم از جوانان برتر و فعال در کانون های مساجد تجلیل خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه ساعت 16 عصر همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد، یادآور شد: در این مراسم فرماندار اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سخنرانی و جلسه توجیهی و افتتاحیه اوقات فراغت 93 به مدیران مسئول کانون ها ابلاغ خواهد شد.


گفتنی است، بهزاد هژبری نماینده کشورمان از استان اردبیل در رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مقام اول را به دست آورد و احمد عبدالعزیز عبدالقادر از مصر دوم و ذرکشی آرمین جافوری از اندونزی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.


لازم به ذکر است، بهزاد هژبری از کارکنان سابق دبیرخانه استان اردبیل بود که هم اکنون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مشغول به فعالیت است.


پایان پیام/
 

کد خبر 373863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha