کانون های مساجداز مهم ترین مراکز فرهنگی/حمایت استانداری از این مراکز

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین مراکز دینی و فرهنگی هستند، گفت: استانداری از کانون های مساجد حمایت می کند.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان امروز "17 خرداد" در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان چشم گیر است و این کانون ها دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد هستند.

 

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ارائه برنامه های دینی، فرهنگی و هنری در تمام نقاط استان توانسته اند نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنند.

 

استاندار اصفهان با تاکید بر حمایت استانداری از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: با توجه به اینکه این کانون ها از مهم ترین پایگاه های دینی، فرهنگی و هنری در جامعه هستند، برای پیشرفت بیشار این مراکز، از آنها حمایت می کنیم.

 

زرگرپور، همت و تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد برای جذب نوجوانان و جوانان را ستودنی دانست و افزود: فعال کردن مساجد در بخش های فرهنگی، هنری و آموزشی راهکاری ایده آل برای جذب جوانان به مساجد است که کانون های فرهنگی هنری توانسته اند در این راستا موفق عمل کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 373983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha