100 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی به خانه بخت می روند

خبرگزاری شبستان:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)؛ صد نوعروس تحت حمایت این نهاد در استان کمک هزینه جهیزیه دریافت و راهی خانه بخت می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان جنوبی، علی اکبر نخعی از ازدواج به عنوان محبوب ترین بنا و اقدام در دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: برگزاری ازدواج های آسان و پایدار می تواند در ترویج این فرهنگ حسنه، بسیار تاثیرگذار باشد.

 

وی یکی از اهداف این نهاد را ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج های آسان، کم هزینه، پایدار و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

نخعی افزود: در حال حاضر 11 هزار و 409 دختر در آستانه ازدواج بالای 15 سال تحت حمایت این نهاد هستند که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان بتوانیم شرایط را برای ازدواج این افراد فراهم کنیم.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی، مبلغ کمک هزینه های اهدائی به هر یک از نوعروسان تحت حمایت را 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در راستای اهدای کمک هزینه جهیزیه به 100 نوعروس تحت حمایت این نهاد دو میلیارد ریال هزینه شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 374049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha